İlla cemrenin düşmesi gerekiyorsa, ben olurum senin cemren


Son cemre toprağa düşmüş güzel burunlu kadın. İlk nereye düşerdi ki? İlk düşen yerin bir önemi yok herhalde madem son düşen etkileyecekse sıcaklığı.

Bahar mı geldi yani şimdi resmi olmayan kayıtlara göre? Bugünden sonra motoruma lastik gözetmeksizin binebilir miyim? Sanmıyorum. Bzi niye hiç bunları konuşmadık ki seninle?

Mesela cemre nedir, senden duymak isterdim. Düşmesi ne anlama gelir, senden öğrenmek isterdim. Ot gibi yaşıyormuşum güzel burunlu kadın. Haber değeri taşıyan bir şeyin ne olduğunu bilmiyormuşum.

Esrarı önce kim keşfetmiş mesela? Hadi yandı, dumanını içine çekti diyelim. Kendindeki garipliği 'Valla hacı kafam taşşak gibi oldu.' diyerek mi açıkladı? "Bunu ticaretini yapalım, satarız tarlabaşında" mı dedi dostlarına?

Hiç anlamam zaten bu tesadüfi keşifleri. Bu konu hakkında ne güzel konuşuruz halbuki seninle. Kesin bir karara bağlarız.

Vatsapa baktım en son dün girmişsin. 14.02 yazıyor. İyi misin? İntenetin bozulmuş da olabilir. İnternetin merkezi neresi acaba? Hani mesela bazen bölgesel internet bağlantı kopuklukları oluyor ya, böyle tüm dünyada internetin kesilme imkanı var mıdır acaba.

Bu internetin sahibi 'Skerim kablonuzu lan! İnternetle mi doğdunuz yavşaklar" deyip interneti kapatabilir mi? Ne dersin? Ben olsam keserdim arada ibneliğine. Sen keser miydin?

Kediye benzeyen insanlar bir adım öndedir tarzı bir muhabbetimiz olmuştu seninle. Dün gece kedim elimde uyuyordu yine. Ben de onun mırlamasıyla uyandım. Uyurken mırlıyordu ama. Patilerini de oynatıyordu. Rüya görüyordu salak. İzledim biraz. Acaba kediler rüyalarında ne görür? Seni görmüş müdür acaba? Uçurumdan düşerken uyandığı olmuşmudur? Semra Özal'ı görmüş müdür hiç? Sonra duruldu. Nefes aldığını bile zar zor fark ettim. Sana benziyordu. Sen kediye benziyorsun.

Onu boşver de bizim orada MADO açılıyor. Evet evet, kahvaltısı dışında boykot ettiğimiz MADO. Ama biliyorsun ki kahvaltısı çok güzel oranın. Bir gün yiyelim yine. Bir şeyleri beklemeyelim. Cemrenin düşmesini mesela. İlla cemrenin düşmesi gerekiyorsa, ben olurum senin cemren.

Hiç yorum yok: