Maç?

-Ya olm bırak. 1 maç kazandın diye havalanma. Son 3 maçı kim kazandı?
-Ne 3 maçı Diren abi! Ben kazandım önceki 2 maçı.
-Ya yürü git.
-Tamam yazalım!
-Yazalım ulan!


****

-Ya klavye bozuk.
-Ulan eskiden kol bozuk derdin şimdi klavye bozuk diyon Emre. Ne adamsın
-Çapraza gitmiyo gel bak. Bak!
-Emek nasıl oynuyo?
-O başka.

****

-Bi maç da kırmızı kart görmeyeyim ya!
-Ya Emre öküz gibi dalıyon, sonra niye kırmızı görüyom diyon.
-E sen de aynı faülü yapıyon, sana vermiyo.
-Olm ben senin gibi sert girmiyom adamlara.
-Ya hakem yüzünden hep.
-Olm hasta mısın lan. Sanal hakem taraf mı tutacak. Hem de her maçta.
-Tutuyo.

****

-Balootelllliiiii
-Ya hep aynı golleri atıyon Diren abi.
-Olm maksat gol değil mi? Nasıl atarsam atarım.
-Hep şanslısın.
-Balotellliiiii harika bir gol.
-He he Balotelli. Oyna.

****

-Lan oradan sol ayaklı biriyle çek serbest vuruşu.
-Gerrardddd
-Olm ters taraf. Gerrard sağ ayakla atmaz iyi
-Vurdu ve golll. Atamaz dediler attı. Gerrard attı.
-Vay amk.

****

-Kaçıncı kere direğe çarpıyo.
-Benim de önceki maçta çarpmıştı
-Direkleri de yazalım mı lan?
-Yazalım
-E yazınca ne olacak ki?
-Ne bilim dursun işte.

****

-Ve fark 8 maça çıkıyor!!
-Olm yorgundum ondan son maçları kazandın. Yoksa alamazdın.
-Yorgundum diyor! Ama 80 maç sonra 24 puan farkla sezonu şampiyon tamamlıyor!
-Ne var olm averajın -3. Demek ben yendiğimde fark atmışım, sen zorla yenmişsin.
-Steven Gerrard!
-Ya yürü git.


Son 20 maçın skorları eklenmemiştir. 2013'te o da olur.  İŞTE O MAÇLAR!!1bir!1

Hiç yorum yok: